Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Urząd Gminy w Stoczku Łukowskim uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych dostarczanych do instytucji. Adres elektronicznej skrzynki podawczej - mail: Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy w Stoczku Łukowskim: 1. Wysłanie dokumentu (dołączenie dokumentu podpisanego podpisem kwalifikowanym) na podany wyżej adres poczty elektronicznej. 2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7.30 - 15.30) do Sekretariatu Urzędu Gminy w Stoczku Łukowskim na następujących nośnikach danych: * dyskietka 1.44 Mb 3.5, * pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP, * płyta CD-RW z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy w Stoczku Łukowskim: 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XAdES. 2. Akceptujemy następujące formaty załączników: * doc, rtf dla MS Word 6.0/95/97/2000, * xls dla MS Exel 95/97/2000, * csv comma separated value, * txt dokument tekstowy, * gif, tif, bmp, jpg – pliki graficzne, * pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi, * zip pliki skompresowane w formacie ZIP. 3. Wielkość wszystkich załączników do jednego pisma (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB. 4. Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone. 5. Po uprzednim założeniu konta na e-PUAP klikając na poniższym linku zostaną Państwo przeniesieni na stronę Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy Stoczek Łukowski skąd można przesłać wniosek w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem cyfrowym. |